İlhan Palut: “Artık Kaybetmenin Telafisi Yok”

Ziraat Türkiye Kupası finalinde TÜMOSAN Konyaspor ile Trabzonspor karşı karşıya gelirken, Konyaspor Teknik Direktörü İlhan Palut mücadele öncesinde açıklamalarda bulundu.

Finalde yer almaktan dolayı mutlu olduklarını belirten Palut, her final oynayan takım gibi kupayı kazanmak istediklerini söyledi. Antalya’daki atmosferin güzel olduğunu ifade eden deneyimli teknik adam, Trabzonspor’un güçlü oyunculardan kurulu büyük bir takım olduğunu dile getirdi.

Rakiplerinin sezonu başarılı geçirdiğini ve kısa sürede yarışmacı bir kimlik kazandığını belirten Palut, Konyaspor’un da ligin ikinci yarısından itibaren yükselişe geçtiğini söyledi.

Final maçının önemine dikkat çeken Palut, “Çok iyi mücadele etmemiz gereken bir maç. Çünkü artık kaybetmenin telafisi yok. Oyuncularımın büyük mücadele vereceğini biliyorum.” ifadelerini kullandı.

Kupayı kazanmak istediklerini vurgulayan İlhan Palut, “Şehir, oyuncularım ve ben bu kupayı çok istiyoruz.” dedi.

KAYNAKÇA/GÖRSEL: https://www.aspor.com.tr/turkiye-kupasi/2026/05/22/ilhan-palut-artik-kaybetmenin-telafisi-yok

Düzenlenme Tarihi: 22/05/2026 21:25

Related Posts

NBA Final serisinde ilk maç Knicks’in oldu

NBA final serisinin ilk maçında New York Knicks, deplasmanda San Antonio Spurs’ü 105-95 mağlup ederek seride 1-0 öne geçti. NBA final serisinin ilk maçında New York Knicks, deplasmanda San Antonio Spurs’ü 105-95…

Trabzonspor, Sidny Lopes Cabral Transferini Resmen Duyurdu

Yeni sezon öncesi transfer çalışmalarını sürdüren Trabzonspor, sol bek oyuncusu Sidny Lopes Cabral’ın transferini resmiyete kavuşturdu. Bordo-mavili kulüp, 23 yaşındaki futbolcu ile 5 yıllık sözleşme imzalandığını açıkladı. Trabzonspor Sportif Yatırım…

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir