Garbage’dan İstanbul’da Gövde Gösterisi: Temmuz’un En Sert Gecesi! 

Müzik dünyasının ikonik yüzü Garbage, yeni albüm rotasını 3 Temmuz’da İstanbul’a kırdı. Zorlu PSM’de sahneyi devralacak olan grup, hem yeni parçaları hem de eskimeyen hitleriyle hayranlarını büyük bir heyecan fırtınasının içine çekecek. 2 Mart’ta bilet satışlarının başlamasıyla birlikte geri sayımın duracağı bu gece, İstanbul’un müzik tarihine en hırçın Temmuz hatırası olarak geçecek.

Grubun solisti Shirley Manson’ın ikonik vokali ve elektronik pop-rock sound’u, İstanbul gecesine damga vurmaya hazırlanıyor. Garbage, kariyerinin en derin ve en geniş ufuklu çalışması olarak nitelendirilen Let All That We Imagine Be The Light albümüyle sahnede olacak.

Karanlık bas yürüyüşleri, sert gitar riff’leri ve grubun kendine has enerjisiyle dikkat çeken konser gecesinde; aşk, kayıp ve yeniden ayağa kalkma temaları müzikseverlerle buluşacak. Konserin biletleri 2 Mart itibarıyla Passo üzerinden satışa sunulacak.

Kaynak: https://www.odatv.com/kultur-sanat/garbage-istanbula-geliyor-120137707

28.02.2026 20.04

Kardeş Haber: https://satirarasihaber.com/garbagedan-istanbulda-govde-gosterisi-temmuzun-en-sert-gecesi/

Düzenleme:01.03.2026 18:25

Related Posts

Michael Jackson yine tarih yazdı

Müzik tarihinin en etkili isimlerinden biri olarak kabul edilen Michael Jackson, 2009 yılındaki ölümünün ardından da popüler kültür üzerindeki etkisini sürdürmeye devam ediyor. Haziran ayında açıklanan Billboard Hot 100 verileri,…

Mahmut Orhan köyünde konser gerçekleştirdi

Elektronik müzik dünyasının uluslararası alandaki başarılı isimlerinden Mahmut Orhan, bu kez dev festival sahneleri yerine ata toprağında müzikseverlerle buluştu. Dünyaca ünlü DJ ve prodüktör, Balıkesir’in Altıeylül ilçesine bağlı Kürse köyünde…

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir